Rabu, 7 September 2011

Rahsia lelaki teruna dan tak teruna

Mungkin wanita yang berada di luar sana terutama sekali yang solehah ingin mengahwini status teruna ( Meskipun sekarang nie ternyata tak ramai dah laki teruna )

Namun begitu wanita masa kini lebih cenderung untuk mencari lelaki yang lebih berpengalaman untuk dijadikan calon suami. Apa-apa pum Ashserah akan kongsikan tips2 untuk mengetau lelaki ni teruna atau x.. hehehe.. jom tgok..

1. Lelaki teruna suka mengintai perempuan cantik pada wajah berbanding lelaki tak ada teruna gemar melihat tubuh wanita.

2. Lelaki teruna segera mengalihkan pandangan apabila ditentang wanita cantik manakala lelaki tak teruna mengekalkan pandangan tersebut.

3. Lelaki teruna menunduk apabila dipandang wanita cantik dan menunjukkan reaksi germbira (mengetap bibir untuk cover senyum) tetapi lelaki tak teruna menunjukkan reaksi bersahaja.

4. Lelaki teruna malu membuka mulut untuk makan atau bercakap di hadapan wanita yang cantik. Lelaki teruna seperti "kena interview" apabila bercakap dan badannya kaku.

5. Lelaki teruna berdegup kencang jantungnya apabila mendapati wanita cantik atau di idamkan nya menjadi pujaan hati......

6. Lelaki teruna agak membosankan apabila bercinta. gayanya agak "nerd" . Gemar berlagak untuuk menarik pasanganya.....

7. Lelaki teruna juga sanggup menghabiskan banyak wang untuk pasangannya kerana ingin menambat hati pasangannya...

8. Lelaki teruna terlalu sensitif. Mereka akan sering menghubungi pasangannya sehingga dapat dan mereka akan rasa sedih yang amat sangat apabila diabaikan.

9. Lelaki teruna sering mengagung-agungkan pasangannya dan mengatakan orang lain tak cantik. Mereka akan bercerita tentang pasangannya dan memuji-muji pasangan apabila berbual dengan kawan-kawan.

Tips di atas ada yang sesetengah lelaki tu ada dan juga tak ada.





0 comments:

Catat Ulasan

thank you kerana membaca sila lah komen,...

Ruangan iklan

Letak iklan disini free sampai 31 disember 2011
ads ads ads ads