Isnin, 17 Oktober 2011

Google telah mencapai tahap 40 juta pengguna




Google pengasas bersama dan ketua eksekutif Larry Page pada hari Khamis berkata bahawa cabaran rangkaian sosial dalam talian ke Facebook berkembang pesat dan telah menduduki 40 juta pengguna.Beliau berkata "Orang lebih tertarik ke Google pada kadar yang luar biasa dan kita baru sahaja bermula"...

Beliau menambah bahawa berbilion-bilion foto digital dikongsi di Google .
Page berkata ciri-ciri sosial yang ditonjolkan pada Google akan dibakar kepada penawaran talian bintang Internet yang lain.

"Suku terakhir kami dihantar 'plus' dan kini kita akan ke kapal yang sebahagian Google," kata Page menganyam ciri-ciri sosial dan perkongsian di seluruh platform firma.

"Kami masih di peringkat awal-awal lagi apa teknologi boleh menyampaikan," katanya lagi. "Alat ini kita menggunakan talian akan kelihatan sangat berbeza dalam tempoh lima tahun dan kita membina alat ini ke dalam Google-campur."

Gergasi internet pada 20 September telah dibuka google.com / kepada orang ramai kerana ia menghamburkan kata-kata cabaran utama rangkaian Facebook sosial. Langkah itu datang dengan pelbagai penambahbaikan Google rangkaian sosial, ia dilancarkan dalam format ujian sahaja jemputan pada 28 Jun.

Tambahan kepada Google + termasuk membiarkan ahli-ahli mengambil bahagian dalam video chat "Hangouts" menggunakan telefon pintar yang dibolehkan kamera atau komputer tablet, atau video persembahan siaran kepada kumpulan pemerhati yang menggunakan "Hangouts On Air."

Tokoh-tokoh terkenal yang telah mengambil bahagian di dalam Google + Hangouts dalam beberapa minggu yang lalu termasuk pemimpin kerohanian Tibet, Dalai Lama, dan Desmond Tutu, ketua biskop yang telah bersara dari Cape Town, yang juga aktivis hak asasi manusia terkemuka.'

Sumber : internet

0 comments:

Catat Ulasan

thank you kerana membaca sila lah komen,...

Ruangan iklan

Letak iklan disini free sampai 31 disember 2011
ads ads ads ads