Rabu, 2 November 2011

Yeah!!!! balik kampung lagi

Assalamualaikum,... terutama sekali selamat menyambut Hari Raya Haji,.. Tak sabar rasanya nak tungggu hari tersebut,.. Mesti korang semua tak sabarkan nak menyambut Hari Raya Haji,... 

Dari Perak Ke Kuala Terengganu,..jauh jugak pejalan aku kali nie,.. biasanya 2jam dah sampai rumah,. tahun ni 7 jam baru sampai rumah,. mesti penat kalau maacam ni bawak kereta,.. hhahaah~






Kepada rakan2 muslimin dan muslimat, Di kesempatan ini aku ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Haji, dan selamat menjalani ibadah korban. Tidak lupa juga buat saudara2 kita dan umat islam keseluruhannya, yang sedang menunaikan ibadah haji, semoga mereka akan memperoleh haji yang mabrur, dan mendapat keredhaanNya, ilham dan keberkahan dari Yang Maha Esa. Insya-Allah. Kepada yang pulang ke kampung halaman masing2, aku doakan semoga korang selamat sampai dan selamat kembali menjalankan tugas2 harian korang.


Aku juga benar2 ingin memohon Maaf Zahir Batin kepada semua dan rakan2 blogger baik yang baru ataupun kenalan2 lama, insya-Allah aku akan berkunjung ke lawan weblog korang sekiranya tugasan harian aku ini sudah mula berkurangan. insya-Allah.







0 comments:

Catat Ulasan

thank you kerana membaca sila lah komen,...

Ruangan iklan

Letak iklan disini free sampai 31 disember 2011
ads ads ads ads