Ahad, 18 September 2011

Hari Paling Bengang

Pada pukul 10.00 pagi tadi,.. tetiber je rasa nak tengok-tengok blog aku ni,.. dengan hati yang tenang ku buka blog aku nie tetiba jer,.. rasa muka nie dah mula merah,.. rasa nak tembak jer sapa yang buat kerja nie,...

Korang tau tak apa yang berlaku?,.. Sebenarya blog aku bertaburan,.. dan alhamdulillah kerana Namia telah membantu aku memulihkan kembali,.. walaupum tak macam yang dulu tapi kubersyukur di pandangan mata aku masih lagi kemas,.. Tq again Namia kerana membantu menghiasi laman blog ashserah,...

Cukup la setakat ini,. mata pum dah berat sangat nie,.. macam berkapik-kapik beras dah melekak di kelopak mata aku nie,.. (sekali adnan sempit punya ayat da) sO, ini saje lah untuk malam nie,. hahahahaha.. Selamat malam semua,...

0 comments:

Catat Ulasan

thank you kerana membaca sila lah komen,...

Ruangan iklan

Letak iklan disini free sampai 31 disember 2011
ads ads ads ads