Rabu, 21 September 2011

Dalam kebosanan

assalamualaikum wht,

Bila dah mula bosan semua benda boleh jadi tapi kena usaha jugak lah... hahahah,... aku ad buat satu chat room,.. tapi hampeh x ad org nk chat pum kat sana,. hahahah... tapi x ap,..ni baru hari pertama insyallah t mesti ad punya,..

Chat room yang aku buat ni khas untuk orang yang suka chating dgn pelbagai icon bergerak yang menarik,..

bosan lagikkk~~ ap yang perlu aku tambah lagi dalam blog ni ekk?? huhuuuhu~~

Hidup bagaikan rodar yang berputar, ada senang dan ada susah,.. Tapi aku tak nak semua itu berlaku pada aku. aku ingin berjaya dalam semua urusan tak kira dunia atau akhirat,.. ku ingin berjaya..

hidup mesti kena belajar lau tak belajar macam mana nak berjaya,.. macam blog2 orang lain,. tengok hebat jer,.. tapi, diorang mungkin keluarkan duit sikit untuk register kepada domain,.. aku tak pandai nak buat semua tu,.. adehh~~ dan adehh lagikkk~~

0 comments:

Catat Ulasan

thank you kerana membaca sila lah komen,...

Ruangan iklan

Letak iklan disini free sampai 31 disember 2011
ads ads ads ads